فیزیوتراپی در منزل مشهد

این مطلب یک ریپورتاژ تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و کلینیک اعصاب و روان هیربد مسیولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

امروزه یکی از خدماتی که در مشهد و در منزل بیماران انجام می شود فیزیوتراپی است. همان طور که می دانید فیزیوتراپی به مجموعه ای از تمرین ها و حرکت های ورزشی- پزشکی گفته می شود که می تواند افرادی را که دچار اختلال های ماهیچه ای، اسکلتی و حرکتی هستند را درمان کند در واقع از فیزیوتراپی برای درمان، توانبخشی و پیشگیری از بیماری های حرکتی استفاده می شود. از آنجایی که امروزه ترافیک در خیابان ها زیاد بوده و شهر ها در اکثر روز ها آلوده هستند افراد ترجیح می دهند از خدمات فیزیوتراپی در منزل مشهد استفاده کنند. توجه داشته باشید که تیم ما از بهترین فیزیوتراپ های حرفه ای و با حوصله برای ارائه خدمات به بیماران عزیز خود استفاده می کند.

فیزیوتراپی در منزل مشهد برای چه بیمارانی لازم است؟

از خدمات فیزیوتراپی در منزل مشهد می توانید برای تمامی بیماری های عصبی، عضلانی، قلبی و عروقی، اسکلتی عصبی، تنفسی و غیره استفاده کنید. در واقع تمامی بیمارانی که از یکی از مشکلاتی که در ادامه ذکر می شود رنج می برند، می توانند در منزل از خدمات فیزیوتراپی استفاده کنند:

  • بیمارانی که از آرتروز، زانو درد، کمر درد و غیره رنج می برند.
  • افرادی که به هر دلیلی قسمتی از بدن آن ها فلج شده است.
  • بیماران مبتلا به پارکینسون که یک اختلال حرکتی است.
  • بیمارانی که به ام اس و سکته های مغزی مبتلا هستند.
  • بیماری های مزمن انسداد ریوی و تنفسی و هم چنین آسم
  • کودکانی که به هر دلیلی به فیزیوتراپی نیاز دارند.
  • افرادی که به تازگی عمل های جراحی انجام داده اند.
  • انجام فیزیوتراپی برای سالمندان برای جلوگیری از افتادن آن ها

نحوه انجام خدمات فیزیوتراپی در خانه مشهد

همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد می توان فیزیوتراپی را برای تمامی بیمارانی که به فیزیوتراپی نیاز دارند در خانه انجام داد. فیزیوتراپی در منزل توسط بهترین و حرفه ای ترین فیزیوتراپیست ها انجام می شود. تمامی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند از منزل خارج شوند می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند. فیزیوتراپی در منزل هم مانند فیزیوتراپی در کلینیک ها و بیمارستان ها از طریق، ورزش ها، تمرین ها، ماساژ ها و وسایل الکتروتراپی انجام می شود. اما نحوه استفاده و چگونگی انجام هر کدام به بیماری فرد، سن او، میزان همکاری که بیمار می تواند با فیزیوتراپیست انجام دهد و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. توجه داشته باشید که فیزیوتراپیست در منزل از سرما، گرما، امواج ماورای صوتی، آب و کشش حرکات مفصلی، ماساژ و غیره استفاده می کند تا بتواند مقداری از درد بیمار را کاهش دهد و هم چنین عضلاتی که حس نداشتند را برگرداند و به عملکرد بهتر بیمار هم کمک زیادی می کند.

برای دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل مشهد چکار کنیم؟

اگر شما هم به خدمات فیزیوتراپی در منزل نیازمند هستید و نمی توانید در روز هایی که هوا آلوده است از خانه بیرون بیایید و یا به علت ترافیک می خواهید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و خدمات فیزیوتراپی را در منزل خود دریافت کنید می توانید تنها با یک تلفن ساده به مرکز ما درخواست خود را اعلام کنید تا در اسرع وقت تیم ما برای انجام فیزیوتراپی با تمامی وسایل مورد نیاز و قابل حمل برای درمان بیمار به منزل شما اعزام شود. هم چنین شما می توانید زمانی که حرکت دادن بیمار برای شما خطرات زیادی را به دنبال دارد هم برای دریافت خدمات فیزیوتراپی با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید. با دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل مشهد روند بهبودی سریع تر حاصل شده و هم چنین هزینه ی کمتری هم برای انجام فیزیوتراپی پرداخت می شود و از همه مهم تر این که تمامی مراحل درمانی فرد تحت نظارت خانواده ی بیمار خواهد بود.

فیزیوتراپی در منزل بهتر است یا کلینیک؟

همان طور که می دانید فیزیوتراپی به انجام تمرین های ورزشی  پزشکی گفته می شود که می تواند تمامی اختلال های حرکتی بیمار را از بین ببرد و یا به طور قابل توجهی آن ها را بهبود بخشد. فیزیوتراپی در منزل زمانی که امکان مراجعه به کلینیک وجود ندارد بهتر بوده و دارای مزایای زیر می باشد:

  • در منزل از تجهیزات پیشرفته و تکنیک های روز دنیا برای فیزیوتراپی استفاده می شود از جمله ماساژ درمانی، لیزرتراپی، تمرین های ورزشی، درای نیدلینگ، مگنت تراپی و درمان های دستی.
  • با انجام فیزیوتراپی در منزل آسایش و راحتی بیمار و تمامی اعضای خانواده فراهم می شود زیرا نیازی نیست به سختی بیمار را حمل و نقل کرد و به کلینک های فیزیوتراپی برد.
  • شما می توانید در وقت گران بهای خود هم صرفه جویی کنید زیرا انتقال بیمار به کلینیک و مدت زمان زیادی که در صف انتظار باید سپری کنید مقدار زیادی از وقت شما را می گیرد.
  • با فیزیوتراپی در منزل دیگر نیازی نیست نگران جا به جایی بیمار خود باشید که خدایی نکرده در این جا به جایی ها دچار آسیب شوند.
  • یکی دیگر از مزایایی که فیزیوتراپی در منزل دارد این می باشد که اعضای خانواده می توانند در تمامی طول دوره ی درمان روی بیمار خود نظارت داشته باشند. اما توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نمی توانید در کار فیزیوتراپیست دخالت کنید و باید اجازه دهید پزشک به درستی بتواند کار خود را انجام دهد.

بهترین مرکز فیزیوتراپی در منزل مشهد کجاست؟

توجه داشته باشید هنگامی که می خواهید از بهترین فیزیوتراپی در منزل مشهد استفاده کنید باید مرکز مورد نظر دارای مجوز از معاونت درمان باشد و هم چنین تمامی متخصص های فیزیوتراپی مرکز مورد نظر دارای کارت و شماره نظام پزشکی باشند. در واقع کارشناس های فیزیوتراپی در بهترین مراکز دارای بیمه مسئولیت حرفه ای هستند. مراکز حرفه ای تمامی خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به بیماران عزیز ارائه می دهند. شما می توانید فیزیوتراپیست خود را در بهترین مراکز فیزیوتراپی انتخاب کنید که آقا باشد یا خانوم و در کمتر از 12 ساعت  با شما هماهنگ کرده و برای انجام فیزیوتراپی به منزل شما می آیند.

هزینه فیزیوتراپی در منزل مشهد چقدر است؟

قطعا این سوال برای شما هم پیش آمده که فیزیوتراپی در منزل مشهد چه مقدار هزینه دارد که در پاسخ به سوال شما باید گفت هزینه فیزیوتراپی در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله این که بیمار شما تک اندام، دو اندام و یا چهار اندامی باشد. هم چنین هزینه آن به نوع فیزیوتراپی که بیمار نیاز دارد هم بستگی دارد. نرخ هزینه های فیزیوتراپی در منزل مشهد به صورت جلسه ای محاسبه می شود و تمامی جلسات تا زمانی که پزشک صلاح بداند و بیمار به طور کامل بهبود می یابد باید انجام شود. شما می توانید برای این که از هزینه های فیزیوتراپی در منزل مشهد به طور دقیق مطلع شوید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

حرف آخر

اکنون که با فیزیوتراپی در منزل به طور کامل آشنا شدید و اطلاعات لازم را به دست آوردید می توانید به سادگی از خدمات  آن در منزل برای بیماران خود استفاده کنید و از مزایای فراوان آن بهره مند شوید زیرا تیم ما از بهترین و حرفه ای ترین فیزیوتراپیست ها استفاده می کند تا بتواند خدمات خود را با بهتراین کیفیت و قیمت به شما عزیزان ارائه دهد.

این مطلب یک ریپورتاژ تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است و کلینیک اعصاب و روان هیربد مسیولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

لطفا امتیاز دهید

آزمون های روانشناختی

آخرین مقالات سایت

چرا باور داشته باشیم ؟

پایش و سنجش آنلاین نتایج درمان

نوبت دهی آنلاین

آزمون های آنلاین روانشناختی معتبر

امکان مشاوره آنلاین از طریق وب

ارتباط با درمانگران عضو باور

نسخه دارویی آنلاین و یادآور پیامکی

تست افسردگی، اضطراب، استرس

تست زیر بر مبنای مقیاس افسردگی، اضطراب و استرس DASS-42 طراحی شده است و پاسخدهی به آن حدود 15 دقیقه زمان می برد.

ثبت نام جهت دسترسی بعدی شما به نتایج آزمونهایتان است.

تهیه و تنظیم: تیم تحقیق و توسعه باشگاه اعصاب روان هیربد